˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙ sms عکس
˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙

˙·٠•●♥جملات عاشقانه زیبا♥●•٠·˙ sms عکس

پائیز را دوست دارم....

 
 
پاییز را دوست دارم، بخاطر غریب و بی صدا آمدنش

پاییز را دوست دارم، بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

پاییز را دوست دارم، بخاطر خش خش گوش نواز برگ هایش

پاییز را دوست دارم، بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش

پاییز را دوست دارم، بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی

پاییز را دوست دارم، بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها

پاییز را دوست دارم، بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش

پاییز را دوست دارم، بخاطر شب های سرد و طولانی اش

پاییز را دوست دارم، بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر پیاده روی های شبانه ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر بغض های سنگین انتظار

پاییز را دوست دارم، بخاطر اشک های بی صدایم

پاییز را دوست دارم، بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر معصومیت کودکی ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر نشاط نوجوانی ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر تنهایی جوانی ام

پاییز را دوست دارم، بخاطر اولین نفس هایم

پاییز را دوست دارم، بخاطر اولین گریه هایم

پاییز را دوست دارم، بخاطر اولین خنده هایم

پاییز را دوست دارم، بخاطر دوباره متولد شدن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.